Klacht: Ziggo – geen internet en tv, monteur pas over 5 dagen

op 10 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds gisterenavond 22:00 exact geen internet, tv en telefoon meer. Vanochtend gesproken met de helpdesk. Probleem: signaal komt huis niet binnen.
Oplossing is monteur die pas woensdag 14 September kan komen. Tot die tijd geen internet en televise. Dit is probleem ivm met school waarvoor internet nodig is en voor Werk. Gevraagd om on beperk internet op ziggo Mobiel abonnenment maar dat was ook niet mogelijk. Dus er is een mogelijk voor ziggo om te helpen maar dat doen ze niet. Kan dit niet sneller worden opgelost?

Gewenste Oplossing:

Monteur die vandaag langskomt om op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eijpe