Klacht: Bij Ziengs lappen ze alle wettelijke regels aan de laars

AnnetB op 09 juni 2024 over Ziengs in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb vorig jaar mei Skechers slip-ins gekocht bij Ziengs in Ede. Deze schoenen zijn bedoeld om aan te trekken zonder gebruikmaking van de handen. Alles aan de schoenen is nog goed, met uitzondering van de hak. Die is aan de binnenkant helemaal kapot.

De winkel geeft niet thuis, de klantenservice ook niet. Behalve het aanbod om nieuwe schoenen uit te zoeken met 20 procent korting. Heel royaal om dat aanbod te doen op een moment dat zo ongeveer alle schoenen de winkel verlieten met – jawel – 20 procent korting.

Bij Ziengs hebben ze nog nooit gehoord van wettelijke garantie. Ik heb tijdig geklaagd over de schoenen. Ook de eigen algemene voorwaarden blijken een wassen neus. Echt heel slecht om niet vóór de aankoop te melden dat alle wettelijke en fatsoensregels worden genegeerd worden. Bah!

Reparatie van de schoenen, vervanging van de schoenen of ontbinding van de koopovereenkomst.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Ziengs
Download hier uw brief

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziengs

Reactie van de melder van de klacht AnnetB

6 dagen geleden - Ziengs snapt gewoon niet hoe se klachten moeten afhandelen. Weten niets van consumentenrechten en denken alleen aan hun eigen portemonnee. Ze zouden hu. Eigen algemene voorwaarden eens moeten lezen. Houden ze zich niet aan. Bah!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziengs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnetB