Klacht: Ziekte

op 02 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We hebben geboekt van 25 juli tot en met 29 juli dus er is nog voor deze tijd geboekt nu heeft mijn moeder net in die tijd te horen gekregen dat ze ongeneeselijk ziek is en is er geannuleerd op ongeveer 20 juli omdat het op dat moment heel slecht ging met haar nu liggen ze moeilijk te doen om de annulering door te zetten en iets af te werken moet er van alles gedaan worden om dit rond te krijgen met de verzekering van centerparcs roulerop waar je meer buitenlanders aan de lijn krijgt dan nederlanders mijn moeder had nog een mooi weekje mee willen maken en hebben vaker geboekt bij centerparcs maar dit slaat echt alles dat je zo omgaat met mensen hierbij zal er door mij en ondertussen meerdere geen goed woord meer over centerparcs gepraat worden echt waardeloos dit ook na brieven van dokter en ziekenhuis gebeurt er gewoon niets .

Als mijn klacht fatsoenlijk wordt afgewerkt en de annulering

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 september 2016 om 11:08 geantwoord