Klacht: Medewerker niet hulpzaam

op 03 september 2017 over Ziekenhuis den haag MCH in de categorie Ziekenhuizen

Ik had gebeld voor me vader die ernistig ziek is en ook bekend is bij het westeinde met oa urineweginfecties, hartkwalen en suikerziekte. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die na mij gevoel me niet goed begreep en wou helpen hij vertelde me dat de eerstehulp bompvol is en er geen bedden meer zijn. Ik heb ook na zijn naam gevraagd maar die wou hij niet geven. Ik werd zo boos en zei dus met andere woorden kan me vader doodvallen als uw me niet wil helpen dan bel ik wel met alarmcentrale voor ambulance. Uiteindelijk vroeg hij toch na de naam van me vader en had hij een sticker uitgeprint ik moest me vader gelijk komen brengen. En dat heb ik gedaan. K heb me vader gelijk gebracht en op een rolstoel na binnen gebracht. Hij kwam ons halen van de wachtkamer waarop hij zei ik heb een melding van jou agressiefe gedrag gemaakt en dat toteleren wij niet en uw heeft me gedreigd waarop ik anwoorde ik heb uw niet gedreigd maar gezegd als uw me niet wil helpen dan bel ik de ambulace op. Hij vond dat klinken als een bedreiging. Maar gelukkig worden alle gesprekken opgenomen en kunnen jullie horen dat ik heel nettjes ben gebleven. Ik vind het te abusurd voor woorden dat 1 hij me telefonsisch niet wou helpen en 2 nog een melding van me maakt. Me vader is de gene die ziek is en geholpen moest worden en dan krijg ik zoiets. Hij vertelde me ook dat me vader idd bekend is bij de internist en hij gelijk gaat helpen. Me vader is daarna wel goed geholpen maar toch zit dit mij dwarst dat ik de schuld krijg terwijl ik normaal antwoorde. Dit is elke keer het zelfde met het mch westeinde ik denk eraan om hem te verplaatsen naar een ander ziekenhuis dit kan niet zo langer. De naam van de medewerker van de eerste hulp is Ferry.

Als er goed na me verhaal word geluisterd en ze me willen helpen. Ik kom
Niet voor de lol na de eerste hulp als ik ervoor kies om me
Vader te brengen dan is het gwn goed mis.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziekenhuis den haag MCH

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziekenhuis den haag MCH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanae1985