Klacht: zichtbaarheid

op 31 augustus 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

de klacht die gedaan is in 2014 blijft onnodig lang zichtbaar in google.
hoe is dit op te lossen.

als de klacht niet meer bovenaan staat in de google lijst

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Klacht.nl

4 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Mag ik vragen over welk bedrijf en welke klacht dit gaat? Met vriendelijke groet, Tom tom@klacht.nl

Reactie van de melder van de klacht hhma

4 maanden geleden - hde klacht gaat over klacht.nl Als ik een klacht heb gemeld staat dat als eerste in google en dat is erg lastig in sollictatieprocedures, die overigens totaal niets met de klacht te doen hebben. De klacht waar het om gaat betreft niet mijn klacht maar mijn egaa, maar om te voorkomen dat het nogmaals wordt opgehaald, mail ik u. de klacht van sept. 2015 is inmiddels achterhaald

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 02 september 2016 om 09:40 geantwoord

Beste hhma,

Melders van de klacht kunnen de klacht ten alle tijden afsluiten en zodoende 'offline' halen. De klacht zal vervolgens ook uit de zoek resultaten van Google verdwijnen. Daarnaast raden wij altijd aan om in de klacht geen privacy gevoelige informatie te vermelden.

Mocht dit toch gebeurd zijn dan kan er altijd contact worden opgenomen zodat wij e.e.a. kunnen aanpassen.

Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hhma