Klacht: Zetten klanten onder druk sneller te betalen

op 06 juni 2021 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 mei aanbetaald, direct betalingsbewijs betaald met de vermelding dat vóór 12 juni resterend bedrag betaald moest worden. Prima.
Op 5 juni een email met dreiging tot annuleren, en dat er snel betaald moest worden omdat e.e.a. anders geannuleerd ging worden… schandalig wat een uitnemers van deze Corona situatie.

Gewenste Oplossing:

Nooit, dit is een schandalige druk uitoefenen op een gevoelskwestie die Corona met zich mee brengt. Uitnemers!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamie Sprenger