Klacht: Zending niet ontvangen

op 20 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 7 november , Diverse produkten electronica besteld via express zending zou dit binnen 3 tot 4 werkdagen gebeuren . Tijdens vakantie 20 nov. Tot 12 dec. zou pakket geleverd zijn ,maar retour afz . Zijn gegaan volgens dpd. Pakket had voor de vakantie geleverd moeten worden.
Hoe krijg ik nu het pakket ? Lightinthebox zegt dat het pakket vernietigd is ? Dan wil ik geld terug , ik had het pakket verzekerd .

Geld terug , of levering binnen paar weken

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 december 2017 om 09:45 geantwoord

Beste H Hoppe,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege niemand aanwezig tijdens de aflevering van de zending. Als u een nieuwe zending wilt ontvangen, houd er dan rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van 16.90 euro van de vervangende zending.

Wij verzoeken u om EUR 16.90 rechtstreeks aan ons te betalen binnen 7 dagen. Let op, wij kunnen alleen extra betalingen via PayPal accepteren. Als u niet beschikt over een PayPal-rekening, wijzen wij u er graag op dat dit een wereldwijd toonaangevend online betaalplatform is, waarmee gratis en veilig geld kan worden overgeboekt naar veel landen. Als u nog geen PayPal-rekening hebt, kunt u dit hier regelen: www.paypal.com

U kunt ons een extra betaling sturen door de volgende stappen te volgen:

1. Log in op uw PayPal-rekening.
2. Klik op de knop \"Geld overmaken\" bovenaan de webpagina
3. Voer \"extras@lightinthebox.com\" in bij het adresvak dat verschijnt.
4. Voer het bedrag in en kies de valuta (EUR 16.90), klik vervolgens op de knop \"Verzenden\".
5. Er verschijnt een andere webpagina om uw gegevens te controleren. Voeg het bestelnummer (171105060025919382) en de reden van de betaling in bij het opmerkingenvak.
6. Voltooi uw betaling door te klikken op \"Verzenden\".

Om eventuele fouten te voorkomen, verzoeken wij u uw betaling te bevestigen door ons een e-mail te sturen via: reviewing@lightinthebox.com. Geef uw PayPal-rekening aan (dat is een e-mail account), het bestelnummer (171105060025919382), de datum waarop de betaling is gedaan en de reden van de betaling. Houd er rekening mee dat onze afdeling Financiën uw betaling mogelijk niet kan bevestigen zonder deze gegevens.

Onze excuses voor het ongemak en wij waarderen uw medewerking en begrip.

Alexandru

Heeft op 20 december 2017 om 10:34 geantwoord

Nee , heb betaald voor express verzending binnen 3 tot 4 dagen , na 5 november het pakket is aangeboden op 27 november toen was ik al een paar dagen met vakantie , en had ik deze electronica ook nodig . Het pakket is ook verzekerd , dus of alsnog leveren zonder extra kosten , of geld terug aub 127,00 euro !!

Met vriendelijke groet ,
Bvd,
Hans Hoppe

Alle klachten die gemeld zijn door Havonny