Klacht: zending niet ontvangen

op 23 april 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb 11 maart iets besteld en is mij verteld dat het voor 18 april binnen moest zijn .
tot op heden heb ik niks ontvangen.

als mijn pakket komt zo snel mogelijk

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 23 april 2017 om 23:59 geantwoord

Beste Amanda de vries,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
lightinthebox.com