Klacht: Zending geannuleerd zonder opgaaf van reden door verkoper

op 14 maart 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online product uitgezocht en betaald. Dag later krijg ik te horen via vaag emailtje dat verkoper niet gaat leveren. Nu kom ik er achter dat amazon geen klachten aanneemt. Niemand kan ik bellen . En mijn geld is nog steeds niet terug gestort. Waardeloze service. Kennelijk heb ik via amazon aan beunhazen betaalt.

Wat nu te doen ? Kan ik vetkoper toch dwingen de levering tot stand te brengen ?
Met vriendelijke groet

Ton Eillebrecht

Gewenste Oplossing:

Na betaling heeft verkoper zonder opgaaf van reden de levering geannuleerd. Kan dat zomaar ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1001maysoon