Klacht: Zender pakket vossemeren

op 09 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tot onze verbazing en na het inwinnen van informatie op het park werd ons medegedeeld dat er enkel ned 1 2 en 3 aan Nederlandse zenders beschikbaar is. Wel reclame maken dat er een grote flat screen tv in de cottages staat maar ik denk vergeten te melden dat er een ZEER beperkt zender pakket beschikbaar is. Niet meer van deze tijd en moeilijk uit te leggen aan de kids.
Uiteraard wel de hoofdprijs vragen om er te mogen verblijven. Jammer maar voor ons de laatste keer dit is het begin van het einde. Verkeerde bezuinigingen als je het mij vraagt.

als het dan is zoals het is in ieder geval vermelden tijdens het boeken, wij hadden dan zeker voor een ander park gekozen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 februari 2018 om 10:57 geantwoord

Op 12 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gasten hebben ervaren tijdens hun verblijf op het park. De gasten werden geïnformeerd over de services die aangeboden worden in de accommodaties van Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Marnix1234