Klacht: zegt geld niet te kunnen afschrijven van creditcard

op 26 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geld kan niet van creditcard worden afgeschreven, Dit bij beide creditcards (mastercard en Visa) dit terwijl het saldo positief is en niets aan de hand is met beide creditcards volgens de beide maatschappijen. Booking.com verwijst naar Creditcardmaatschappij en creditcards verwijzen naar een fout bij Booking.com. Doordat Booking.com geen bedrag kan afschrijven,wordt het hotel op het laatst geannuleerd en kunnen wij geen gebruik meer maken van de reservering. Hoe kan dit ? . Nogmaals: er is niets aan de hand met beide creditcards.

Gewenste Oplossing:

wanneer geld kan worden afgeschreven bij creditcards

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.suurd