Klacht: Zeer vuil appartement

op 17 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste , Wij hebben een appartement geboekt in de residentie Normandië te Knokke dit vanaf 15 tot en met 19 september 2017 . Bij aankomst waren wij euforisch dat we in weekend waren , pas later bij vertrek van de eigenaar zagen we dat het van A tot Z allemaal zeer vuil was ! We hebben onmiddellijk begonnen met al het eetgerei , de keuken , de badkamer enz af te wassen wat eigenlijk niet de bedoeling is van een weekendje ( 5 dagen verblijf aan zee ) . Na de tweede nacht proberen te slapen en niet te lukken wegens slechte hoofdkussens , de vochtigheids en stofgeur zijn we onmiddellijk in de vroegte vertrokken . De eigenaar hebben we hierover gecontacteerd en hebben hem meegedeeld dat we de helft van het betaalde terug eisen zijnde 240,00 euro .Wij verwachten jullie medewerking en hopen dat we in de toekomst terug kunnen geloven in booking.com

Wij wensen het betaalde terug .

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Les etoiles