Klacht: Zeer verouderde huisjes

op 24 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hallo, ik zit hier nu mer mijn gezin op park Zandvoort. Ziet er heel leuk uit allemaal. Huisje is schoon alleen zóóó verouderd!! Echt heel verschrikkelijk. Dit is echt niet meer van deze tijd en dat voor die prijs voor 1 wk.
Ik zou zeggen pimp alle huisjes eens flink op! Dat is geen overbodige luxe! Nieuwe gordijnen, keuken en badkamer/wc kan zeker vervangen. Dan gaat hoop ik ook het muffe luchtje weg!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 15:47 geantwoord

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gasten reeds ervaren hebben. Conform de algemene voorwaarden werden de gasten ingelicht om hun opmerkingen ter plaatse bij de parkreceptie te melden zodat het park in de gelegenheid gesteld wordt om een gepaste oplossing aan te bieden zodat hun verblijf op een positieve manier verder gezet kan worden.

Heeft op 26 juli 2017 om 16:15 geantwoord

Nee, helaas,voor dit geld ben je in de jaren 80 op vakantie. Dit kan ik niet bij de receptie oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Venneke