Klacht: Zeer teleurstellend!!

op 20 juni 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Levering zou op 2 juni plaatsvinden. Deze dag helaas niets ontvangen (ook geen mail zoals ze aangeven), gebeld met de klantenservice en na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan een niets zeggend gesprek gehad met een medewerkster. Mijn bestelling zou waarschijnlijk een aantal dagen laten worden geleverd……Helaas de hele week niets ontvangen; een mail gestuurd omdat de telefonische wachtrij LANG was! NA een standard antwoord dat ik binnen 48 uur een inhoudelijke reactie zou ontvangen, is het heel stil gebleven. Inmiddels heb ik nog 2 mails gestuurd, maar nog steeds geen producten ontvangen. Kortom; zeer teleurstellend en ik ga hier zeker geen bestellingen meer plaatsen!!!

Zodra ik mijn bestelling heb ontvangen, kan ik t afronden, maar tevreden zal ik hierover niet meer worden.....helaas

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 14 augustus 2017 om 08:43 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niets gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

-----------------

De bestelling is op verzoek geannuleerd.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Oostveen