Klacht: Zeer teleurstellend!!

op 20 juni 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Levering zou op 2 juni plaatsvinden. Deze dag helaas niets ontvangen (ook geen mail zoals ze aangeven), gebeld met de klantenservice en na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan een niets zeggend gesprek gehad met een medewerkster. Mijn bestelling zou waarschijnlijk een aantal dagen laten worden geleverd……Helaas de hele week niets ontvangen; een mail gestuurd omdat de telefonische wachtrij LANG was! NA een standard antwoord dat ik binnen 48 uur een inhoudelijke reactie zou ontvangen, is het heel stil gebleven. Inmiddels heb ik nog 2 mails gestuurd, maar nog steeds geen producten ontvangen. Kortom; zeer teleurstellend en ik ga hier zeker geen bestellingen meer plaatsen!!!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn bestelling heb ontvangen, kan ik t afronden, maar tevreden zal ik hierover niet meer worden.....helaas

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. Oostveen