Klacht: Zeer teleurgesteld

op 25 mei 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Eind vorig jaar, begin dit jaar de keuze gemaakt om onze eerste keuken te kopen bij de keukenconcurrent, in de winkel zijn we prima geholpen door de filiaalmanager, Tom. Hij luisterde goed naar onze wensen en dacht goed mee wat betreft mogelijkheden. Vragen tussendoor? Konden altijd bij hem terecht.

Eind april was het eindelijk zo ver, na lang wachten werd dan eindelijk onze keuken geplaatst. Wat waren we blij! Na 2 dagen monteren waren de mannen klaar, de keuken is vluchtig met ons doorgenomen, en wij getekend voor de keuken, want dat zag er goed uit (dachten wij). Niet wetende (stom van ons wellicht) dat je er ook voor tekent dat naast de keuken de rest van het huis netjes en vooral heel wordt achtergelaten. Nadat ze weg waren, gingen we de vloer schoonmaken en we zagen dat deze was beschadigd, jeetje flink balen want onze tegelvloer was ook net nieuw. Wij meteen contact opgenomen met de monteur en die geeft direct aan dat zij dit niet hebben gedaan en niet op die plaats hebben gewerkt. Dit vonden wij erg vreemd, wij hadden tenslotte foto’s waarop te zien is dat hun spullen daar wel degelijk hebben gestaan.

De dag erop meteen contact opgenomen met de klantenservice, zij hebben ‘onderzoek’ gedaan. Het onderzoek was 1 telefoontje naar de monteur. De terugkoppeling is wel te raden, de monteur geeft aan daar niet gewerkt te hebben. Hee maar dat is gek, wij kunnen aantonen van wel. Helaas hebben ze daar niets mee te maken, wat de monteur zegt is volgens hen waar.

Wij voelen ons totaal niet gehoord en zijn dan ook onwijs teleurgesteld in deze manier van klachtafhandeling. Langzamerhand komen we tijdens het schoonmaken dingen tegen in de keuken die niet goed zijn afgewerkt, helaas hebben we geen idee wat we hiermee aan moeten en waar we hiermee naar toe moeten. Want ook al kunnen wij aantonen dat iets niet goed is, wat de monteur zegt is leidend.

Wij hebben contact opgenomen met de filiaalmanager welke ons zo goed had geholpen. Ook hij schrok van hoe we zijn geholpen en begreep dat wij ons niet serieus genomen voelde, wat meer onderzoek had hij ook wel op zijn plaats gevonden. Hij heeft nog een mail gestuurd naar de klantenservice maar helaas is hier vooralsnog niets uitgekomen.

Mochten wij in de toekomst nog eens een keuken kopen dan overwegen we maar om camera’s op te hangen en schoonmaken voordat wij onze handtekening ergens onder zetten. Terwijl ik dat typ, bedenk ik mij dat dat toch eigenlijk belachelijk is dat wij dat nodig achten. Voor ons een zeer wijze les, voor een ander hopelijk een gouden tip.

Wij zijn tevreden op het moment dat er serieus met onze klacht wordt omgegaan en er samen met ons wordt gekeken naar een passende oplossing voor de problemen waar wij tegenaan lopen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste Nathalie,Heel jammer om van u te vernemen dat u niet tevreden bent over ons. Uw klacht hebben we in behandeling genomen en we nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Nathaliedg