Klacht: zeer slordig werk

op 23 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestemde post word ruik een week in de brievenbus van mijn buurvrouw gedeponeerd.
Met deze vervelende manier van werk ben ik vreselijk boos, mijn persoonlijk post/brieven worden iedere keer open gemaakt en aan mij gegeven door de buurvrouw,omdat mijn bestemde post/brieven lagen in haar brievenbus die worden open gegeven(per ongeluk)deed zij dat haar antwoord.
Ik wil mij post/brieven niet door de buurvrouw aan mij gegeven worden.

Ik wil snelle mogelijk mij bestemde post uit mijn brieven bus zelf kunnen uithallen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:53 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Labiad,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door soek10