Klacht: Zeer slechte thuisvlucht met Smart Wings

op 15 oktober 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op 11 oktober jl. vlogen wij terug naar Nederland met vluchtnummer OR 293. We hadden verwacht dat er een vliegtuig van TUI kwam, maar het bleek tot onze verrassing een toestel van Smart Wings te zijn, een Tjechische maatschappij. Het toestel, een oude Boining 737 was volgestouwd met stoelen waardoor de beenruimte bijzonder krap was. Ik heb de ruimte gemeten van rugleuning tot rug voorliggende stoel. De ruimte bedroeg slechts 64 cm! De vlucht duurde drie en een half uur en dat was een regelrechte marteling. Ik heb meer dan de helft van de vlucht in het gangpad gestaan, waardoor ik, als 70 jarige, zeer veel,last van mijn voeten kreeg. Dit was echter beter dan het geklemd zitten en kramp in mijn benen krijgen. Ik ben 1,83 meter en daarmee van modale lengte. Er waren veel langere mannen en deze zaten helemaal beroerd. Clausrtofobie lag op de loer. Ik heb me beklaagd bij de purser, maar deze bleek ongevoelig en gaf als commentaar dat een en ander het ontwerp van Boing was! Onzin lijkt me, de maatschappij bepaalt immers het aantal stoelen in het vliegtuig? Ik zou graag wat terug horen op mijn klacht.

Als ik mag vernemen wat TUI met mijn klacht doet en er maatregelen genomen worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vdwildt