Klacht: zeer slechte service

op 13 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een antika PerfectCare Pure Antikalkcartridge GC002/00lk besteld via de site, na een aantal werkdagen zou die geleverd worden. na een week ga ik bellen blijkt dat er geen huisnummer op de bestelling staat. het ligt nog bij de vervoerder.Mijn opmerking is , hadden jullie dan geen contact kunnen zoeken met mij? maakt u geen zorgen wij gaan het in orde maken en zullen u op de hoogte houden…..niets meer gehoord. ook na een paar mailtjes te hebben gestuurd, NIETS! wat een slechte service van een bedrijf als PHILIPS.

Gewenste Oplossing:

uitleg waarom PHILIPS stelselmatig geen contact opneemt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rakoenen