Klacht: Zeer slechte service

Sanne dagelijks op 31 mei 2024 over Webcompanies in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik wilde graag mijn logo op een raamfolie laten drukke .
Een voorstel ontvangen van hoe het eruit zou komen te zien en dik tevreden.
Ik moest nog wel even het logo in een bijlage sturen.
Ik koos een bestand waarvan ik dacht dat het goed zou zijn.
Geen reactie dus ik wachtte met smart op de folie.
Helaas weinig smart.. de afbeelding die ik had gestuurd was niet scherp genoeg dus de afbeelding was enorm blokkerig en lelijk dus. Wat een deceptie!
Gelijk gemaild en de reactie die ik kreeg was dat het mijn eigen schuld was, ik had het bestand zo aangeleverd en daar moest ik het mee doen.
Daarna nog een e-mail gestuurd met dat ik een klacht wilde indienen maar die werd genegeerd.
Waarschijnlijk ben ik heel naïef maar ik ga ervan uit dat mensen goed werk willen afleveren en checken wat ze doen en dat dan met de klant bespreken.
Laat hier dus NOOIT iets drukken. Er wordt totaal niet met de klant meegedacht.
Waardeloos bedrijf.
De folie laat ik nu wel ergens drukken waar ze wel weten wat ze doen en met mij meedenken.
€88 zo door de wc gespoeld.
Bedankt RaamfolieOnline!

Een folie met een goed logo.

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Webcompanies
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Webcompanies

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Webcompanies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne dagelijks