Klacht: Zeer slechte service

op 20 mei 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Goedenavond ,

Ik en mijn gezin wilde graag voor twee dagen een hotelletje boeken in Luxemburg. Bij kras op de site gekeken en daar vonden wij een leuk hotelletje . Alle gegevens ingevuld op de site, maar toen we wilde boeken bleek er op deze data geen plek te zijn. Dus wij gingen verder kijken op andere sites . Twee dagen later kregen wij het bericht , dat de boeking toch gemaakt was en dat wij het bedag van € 400,- konden overmaken. Ik kras gebeld met de opmerking , dat wij hier geen toestemming voor hebben gegeven. Dit werd vervolgens een ja en nee spelletje . Puntje bij paaltje , wij moesten gewoon betalen. Uit pure wanhoop , zijn wij vervolgens afgerijst naar Luxemburg . Daar aangekomen , bleek ook nog eens dat er twee kamers waren gereserveerd , een voor mijn vrouw en ik en een voor onze zoon van 9 jaar , tien kamers verderop. Welk gezin laat zijn zoon van 9 jaar alleen in een vreemd land en in een hotelkamer slapen? Vervolgens komen wij in onze hotelkamer , die groot genoeg was voor drie personen en waar een gigantische slaapbank staat . Dus een kamer voor niks geboekt en betaald , want onze zoon heeft natuurlijk bij ons geslapen. De eerste nacht , kregen wij te horen dat de schoonvader van de zus van mijn vrouw was overleden en hierdoor moesten wij de volgende dag al vertrekken . Dit koste ons dus ook nog eens een nacht en een ontbijt . Dus alles even kort samengevat : boeking onterecht gemaakt , een kamer teveel gereserveerd en een nacht voor beide kamers voor niks betaald.

Wij vragen niet veel ,maar een beetje menselijkheid is hier wel op zijn plaats.

Mvg,

Peter Termaat

Tweede overnachting vergoeden .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Monsterlijk