Klacht: Zeer slechte retourprocedure

op 17 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Bonprix beloofd in haar voorwaarde binnen 14 dagen geld terug te storten wanneer je een product retour stuurt of wanneer ze melding van je herroeping hebben.
Dit is absoluut niet het geval. Weken laten ze niks van zij horen vervolgens geven ze aan nog geen product te hebben ontvangen en dat deze verwerking 4 weken kan duren. Daarna hoor je niks tot je weer belt en dan beloven ze een brief te sturen. Meer dan een maand later zitten we nog te wachten op meer dan 500 euro. Echt waardeloos!!!

Voldoen aan eigen voorwaarden en direct na 14 dagen ons geld terugstorten. Zeker nu er meerdere malen contact is geweest die en ze het geld direct te retourneren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 18 september 2018 om 13:14 geantwoord

Beste Robin van Dam, het spijt ons te horen dat de door u verzonden retour nog niet werd verwerkt in ons magazijn. Wij sturen u het formulier 'verloren retour' toe. Wij vragen u vriendelijk dit formulier ingevuld te retourneren, zodat er een terugbetaling voor u kan worden klaargezet. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Van dam