Klacht: Zeer slechte kwaliteit Koffie pads Extra dark Bellarom

op 02 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Enige tijd geleden heb ik een twee tal klachten opgegeven over de kwaliteit van Extra Dark koffie pads Bellarom. ( aan deze klacht kan vestiging Noordwijk niets doen)
Er is toegezegd door Lidl hoofdkantoor, dat men contact op neemt met leverancier ( is dit gebeurd, weet ik niet )
Kennelijk is er niets gedaan, want de klacht is er nog steeds. Kwaliteit ver onder peil, ook het aantal van 36 pads wordt vaak niet gehaald.
Ik moet hedendaags twee pads in het apparaat doen om Extra dark te krijgen, maar zelfs dan is het vaak net aan mocca kwaliteit,,,, schande!!!!!!!!

Over het aantal pads per verpakking, standaard 36 pads, ervaring is nu 34 st. 32 ts. met een uitschieter van 40 st. ( met een kwaliteit van sterke thee) Nee dit is niet wat ik verwacht. Het is bedroevend.

O ja nog een ander probleem is de sael randen van de pads regelmatig stuk of niet goed dicht, weg koffie die zit dan los in de verpakking.

Prijs kwaliteit verhouding??? Die is weg als je maar 13 kopjes koffie kan zetten in plaats van 36.

Tevreden ????? Wanneer Lidl echt de koffie pads gaat leveren die de verpakking zegt dat er in zit, EXTRA DARK.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 juni 2016 om 13:19 geantwoord

Heeft op 04 juni 2016 om 11:49 geantwoord

Er is nog niets opgelost, heb vandaag pas de gevraagde informatie per post opgestuurd. Dus opgelost???? NEE dat zeker niet. Het gaat mij niet om een te gemoed koming, ik wens EXTRA DARK koffie pads te kunnen kopen en niet iets van een veel mindere kwaliteit.

Alle klachten die gemeld zijn door hha808