Klacht: Zeer slechte kwaliteit en service met een hoog prijskaartje

Gaorte op 10 april 2018 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Op 21-01-2016 kocht ik bij Nederlands Slaapcentrum een Boxspring; een Halsing Box 100 elektrisch verstelbaar. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben.

Ik lig scheef in bed omdat een zijde van de matras is doorgezakt ter hoogte van de onderrug (bil). Dit veroorzaakt spit in mijn rug. Ik heb de boxspring normaal gebruikt en ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd (2 jaar) en de aanschafprijs (€ 1500) van de boxspring. Zeker ook omdat de verkoper ons 2 jaar geleden verzekerde dat dit een “hardere” boxspring was die de komende 10 jaren goed en hard bleef, en voor onze wensen de perfecte boxspring was..

Nu is 29-03-2018 jullie servicemonteur bij ons langs geweest en die gaf aan niets te kunnen doen en verklaarde zelfs dat dit een slechte boxspring was waar hij deze problemen vaker tegenkwam. Kortom we hebben dus een kat in de zak gekocht. Maar het kantoor zou nog contact met ons opnemen.

Dat gebeurde.. een tijdje later.. We konden de boxspring laten repareren voor € 600,-! Dat ga ik dus niet laten doen, aangezien ik totaal geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf. Een bed verkopen voor 1500 euro en vervolgens nog eens 600 euro vragen om de box te repareren naar een kwaliteit die ik al de eerste keer mag verwachten. Het kon ook provisorisch, maar dan heb ik over een jaar weer hetzelfde.. Dit koste ook nog eens € 150,-. Dit is mij iets te veel van het goede, en ik ga hier dan ook geen euro meer aan betalen.

Een schadevergoeding of kosteloze reparatie, maar er is al reeds aangegeven dat dit niet tot de opties behoort. Bijbetalen of Pech.. Dat is het.. Ik betaal geen rode cent meer aan dit bedrijf.

Potentiële kopers, wees gewaarschuwd!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door