Klacht: Defect bed geleverd twv 6860 euro

op 14 maart 2020 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 13-07-2019 (8maanden geleden) een bed gekocht bij nederlands slaapcentrum. Het was een duur bed nl 6860 euro met toebehoren. Bij levering gaf de monteur aan dat er aan de poot iets defect was en dat zij dit gingen melden, want bij zo’n duur bed mocht dit echt niet en zou het filiaal sittard dit moeten oplossen middels een nieuw bed of een financiële tegemoetkoming. Ik werd in de CC meegenomen. Maar na enige tijd nog steeds geen enkele reactie. Ik ben gaan mailen, bellen, langs de winkel gegaan. Ik moest mijn klacht maar mailen tav Dennis dan werd het wel opgepakt en opgelost. Nu 8 maanden verder nog geen oplossing sterker nog, nog geen reactie!!!!! Schandalig.

Gewenste Oplossing:

Als er een financiële tegemoetkoming komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Sleg