Klacht: Zeer slechte klantenservice

[email protected] op 17 februari 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik ben 03-02-2021 overgestapt naar youfone en heb nu al spijt.
Punt 1 communicatie onmogelijk
telefonisch, chat, mail met fout melding 3 dagen geprobeerd
Punt 2 Onduidelijke situatie Tv afstandsbediening. Ontbreken van teletext en ondertiteling voor slechthorenden.
Punt 3 Vast bellen wel in abonnement maar werkt niet
Dit zijn dus allemaal verborgen gebreken die ze niet vermelden bij hun verkoop stunts.
Tot slot: Ik ontbind de overeenkomst ivm. met onmogelijke communicatie en ondeugdelijk formulier op internet en chat waar je een uur wacht en dan afgebroken wordt. Mijn kookpunt is bereikt. Leuke prijs maar slechte zeer slechte provider op gebied van communicatie

binnen 5 dagen oplossen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - dan heb je geluk gehad bij mij kreeg ik m niet verstuurd. Op het eind gezeur over de robot check

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 18 februari 2021 om 10:25 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Zijn ze nou zo dom'[email protected]!!!!. Dat is juist het probleem. NIET TE BEREIKEN. Op geen enkele manier. Stuur me een klantenservice mailadres daar heb ik wat aan. Ik ben er klaar mee. De stoom komt uit mn oren

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]