Klacht: Zeer slechte folderverspreiding

op 29 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste maal weer geen folderpakket van VSP ontvangen. Al ontelbare keren ons ongenoegen geuit via rechtstreekse mail, contactformulieren, etc., etc. Helaas zonder degelijk resultaat. Een enkele keer ontvangen we het pakket op zondag, of moeten we hem zeiknat van straat oprapen. Al diverse malen excuus gehad van VSP met de belofte de bezorgster erop aan te spreken en voor verbetering te zorgen. Maar zoals toch weer blijkt: allemaal loze beloften en goedmaakpraatjes….

Gewenste Oplossing:

Ontslag van de huidige bezorgster, aanstellen van een nieuwe bezorg(st)er die zijn/haar taken wel serieus neemt.
En nu ondertussen ook wel een keer een mooi bosje bloemen ter verontschuldiging en compensatie van alle telefoonkosten en tijd welke wij kwijt zijn aan ieder keer weer een melding doen.
(laten we het nog maar niet hebben over een compensatie van de misgelopen aanbiedingen door het niet ontvangen van aanbiedingsfolders)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 januari 2014 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Duits,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en er is besloten de bezorger te vervangen. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdadag in uw brievenbus ontvangen.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Heeft op 05 februari 2014 om 00:33 geantwoord

De oplossing zou moeten werken.... Helaas deze week weer geen folderpakket ontvangen. Vraag me nu echt wel af hoe geloofwaardig Spotta nu werkelijk is. Doen zich mooier voor dan dat ze werkelijk zijn, wordt eens tijd dat de winkelketens hun folders elders onderbrengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Bericht van Spotta

3 jaren geleden - Geachte heer Duits, Wij vinden het erg vervelend dat, ondanks uw herhaalde melding en de aanstelling van een nieuwe bezorger, de bezorging van het Spotta folderpakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Duits