Klacht: Zeer slechte dekking Capelle aan den IJssel Middelwatering

op 08 februari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na herhaalde klachten en een aangetekende opzegging blijft Vodafone
het stilzwijgen er toe doen en volgt er geen enkele reactie.
Lees hier de reeds genomen stappen:

Klachten worden wel aangenomen maar met de meeste minachting voor
de klant wordt er totaal niet mee gedaan

Open brief aan Vodafone Libertel BV

Na herhaalde klachten over de Electro magnetische veldsterkte
beter bekend onder diverse gebruikers als bereik.
Is er tot op heden niets aan onze situatie verandert.
Klachten worden wel aangenomen maar met de meeste minachting voor
de klant terzijde gelegd.

Zelfs op een aangetekend schrijven wordt niet binnen de toegezegde
termijn van 10 dagen gereageerd nog enig excuus dat een en ander
iets langer kan duren omdat de klachten Vodafone Libertel BV boven
het hoofd groeien.

De enige service die wordt verleent is het met regelmaat sturen
van een bericht dat voor NOODOPROEP er voldoende dekking moet zijn.
Dat is heel slim bedacht want als er nu iets gebeurd en wij kunnen
geen noodoproep doen wast Vodafone Libertel BV de handen in
onschuld want we hadden kunnen weten dat een noodoproep op dat
moment niet mogelijk zou zijn.

Betalen wij daar maandelijks ons abonnement voor ?
Een service met een ingebouwde zekerheid van falen.

Om die reden verwacht ik nu dat Vodafone Libertel BV per direct
ons contract zal beëindigen zonder verdere kosten zoals gesteld
in het aangetekende stuk in verband met het niet kunnen leveren
van het product waar wij voor betalen.

Aad van Hoorn en Ria van Hoorn-Oogjen
xxxxxxxxxxstraat 32
xxxx xx Capelle aan den IJssel

Aanteken 06-01-2020
Betreft: opzeggen abonnementen voor de telefoonnummers:
0653xxxxxx en 0651xxxxxx

Geachte heermevrouw,

Na herhaalde klachten voor wat betreft de dekking van het Vodafone
netwerk rondom en in ons huis, meerdere berichten per uur maken mij
er op attent dat alleen een noodoproep kan worden gedaan bij
voldoende netwerk dekking, zie ik geen andere oplossing dan onze
abonnementen voortijdig te beëindigen met behoud van onze
telefoonnummers.

Tevens gaan wij er van uit dat e.e.a. naar aanleiding van de 30
dagen regeling, zonder verdere kosten zal gaan en een oplossing zal
worden aangeboden tot ieders tevredenheid i.v.m. het in gebreke
blijven van voldoende zekerheid om het netwerk in geval van nood
te kunnen gebruiken.

Hierbij zeg ik onze abonnementen met onderstaande gegevens per
eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.

Telefoonnummers: 0653xxxxxx en 0651xxxxxx
Naam: Aad van Hoorn en Ria van Hoorn-Oogjen
xxxxxxxxxstraat 32
xxxx xx Capelle aan den IJssel
aad@aadvanhoorn.nl

De incassomachtigingen dienen tegelijkertijd te worden beëindigd.

Daarnaast verzoek ik u hierbij tevens, overeenkomstig
artikel 17 AVG, over te gaan tot onmiddellijke verwijdering van
al onze persoonsgegevens in de zin van artikel 4(1) AVG,
behoudens in de gevallen zoals opgesomd in artikel 17(3) AVG.

Graag zie ik de bevestiging van onze opzeggingen en de verwijdering
van onze persoonsgegevens tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Aad van Hoorn.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden wanneer wij kosteloos het abonnement kunnen beëindigen dan wel tegen een zeer redelijke vergoeding voor de
resterende maanden die nog zijn te gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AadvanHoorn