Klacht: zeer slechte bezorging

op 12 augustus 2017 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In een week tijds heb ik de krant tot 3x toe niet ontvangen en een keer om 9.00 in de morgen.
Ik vind het een zeeeeer slechte zaak dat je niemand persoonlijk aan de telefoon krijgt, steeds een computerstem, erg klantonvriendelijk. De klant krijgt op deze manier geen kans om zijn/haar klacht te verduidelijken.Er word wel gezegd dat het verrekent word op het lidmaatschap maar daar schiet ik weinig mee op. Ik wil de krant lezen
Ik ben zeer teleurgesteld en ga nu ook het lidmaatschap opzeggen.
Hopelijk neemt U contact met mij hierover op.
Mijn telefoonnummer is 0613058459
Vriendelijke groet,
Ans Derksen.

Gewenste Oplossing:

de krant nabezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Derksen