Klacht: zeer slecht advies,extra kosten ,men had beter moeten weten

op 08 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Geachte Mevr/Hr,nadat ik jaren een vaste klant bij Uw bedrijf ben geweest , denken wij er over om bij U het z.g.n. vriendencontract op te zeggen.4 jaar geleden heb ik een staaroperatie ondergaan,echter na 2 1/2jaar begon ik slechter te zien,dus op naar Hans Anders ,een andere bril,daarna nog een andere bril+ een leesbrilen een zonnebril waar ik ook niet door kon kijken,gezichtvermogen werd steeds slechter,dus naar de oogarts,deze stelde vast dat ik nastaar heb,ben vanmiddag in het Antonius gelazert en het is weer prima met mijn ogen. De arts vertelde mij dat de opticien mij had moeten doorsturen.Als mensen een staaroperatie ondergaan moet de opticien de klant waarschuwen als zij daarna slechter gaan zien,dus kunt U maar beter een andere opticien nemen is het advies.
plus alle ellende,slecht zien door de aangeschafte brillen,de kilometers en niet te vergeten kosten.
de ellende komt door het filiaal in Bolsward, ik denk dat de mensen daar niet capabel zijn wat betreft dit soort situaties,dit vind ik een grote tekortkoming .
daar we voorheen in Lemmer woonde was ik klant in Sneek

Gezien de finaciële en emotionele toestanden o.a.
niet meer auto kunnen rijden ,geen krant kunnen lezen,afhankelijk van andere mensen zijn hoop ik op een tegemoetkoming van Uw kant

Bericht van Hans Anders

5 jaren geleden - klacht in behandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 21 september 2012 om 09:41 geantwoord

opgelost klant brieef gestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Roos morrien