Klacht: zeer ontevreden

op 20 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

eerst wordt er een bankstel geleverd, zeer onvriendelijk en door gestuntel kapot, wordt door de winkel een nieuwe geleverd kosteloos, via de trace wordt gemeld dat de nieuwe om 1100 uur geleverd word, om 1030 thuis, is in 20 minuten dit veranderd en is men schijnbaar om 1025 uur aan de deur geweest al. ligt overigens ook geen kaartje in de bus…… uhu realtime track en trace….., voor niks vrij genomen 2x eerste keer mn bank kapot , tweede keer een half uur eerder…. kost me nu weer n vrije dag en 45 euro bezorgkosten… nee zorg dat je spullen heel aanleverd waar ik ook met een berg verpakkingsmatriaal ben blijven zitten die dus niet meegenomen werd, werd alleen pinaparaat in mn handen geduwd kon nog geen fatsoenlijk goede dag af… , en als je om 1015 nog zegt dat je er om 1100 bent kom dan ook niet n half uur eerder…. als je de eerste keer fatsoenlijk geleverd had , was er zowiezo niks aan de hand, kansloos dit!

geen bezorgkostten , fatsoenlijk afleveren, en zorg dat je je realtime trace realtime is.... zoals gezegd als men de eerste keer fatsoenlijk geleverd had zit ern ander niet met alle ellende !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 23 juni 2017 om 15:42 geantwoord

Beste Am Schrauwen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Extra@Home levert zijn bestelling in het naar u verzonden tijdvenster. De ontvanger wordt verzocht thuis te zijn in dat tijdblok. Helaas was u niet aanwezig op het bezorgadres.

Voor enige compensaties en het terug betalen, moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door am schrauwen