Klacht: zeer ontevreden

op 27 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden na lang twijfelen besloten deze zomer naar CenterParcs te gaan in een VIP eden cottage. Echter was onze vakantie zeer onaangenaam door de temperatuur in de cottage van 30 graden en hoger, de sigaretten en distels in de tuin waardoor onze dochter niet buiten kon kruipen, de geleverde ontbijtservice was verre van vers, en de meubels oncomfortabel. Plus dat de prijzen in de supermarkt absurd hoog waren. wij voelen ons opgelicht en zeer teleurgesteld.

Wij zouden het liefst een vergoeding willen krijgen omdat we voor hetzelfde geld op vakantie hadden gekund met het vliegtuig en dan een fijne vakantie gehad kunnen hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 juli 2016 om 14:10 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft op 28 juli 2016 een e-mail verzonden naar de gast. Er werden excuses aangeboden. We adviseren onze gasten steeds ter plaatse een melding te maken van het ongenoegen zodat er een oplossing kan worden aangeboden. Uit gastvriendelijk oogpunt werd er een digitale voucher verzonden die gebruikt kan worden als korting op een volgend verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Shangdii