Klacht: Zeer ontevreden

op 25 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een aantal keer slecht geholpen door de klantenservice van jullie omdat ik aangegeven heb dat ik thuis geen netwerk heb om te bellen. Vervolgens wordt er gezegd dat dit niet waar is en dat jullie zien dat ik wek heb gebeld. Maar als ik 1 of 2 keer heb gebeld houdt dit niet gelijk in dat mijn netwerk het altijd doet. Dit wordt wel beweerd en dus wordt er vernomen dat ik aan het ‘liegen’ ben. Ik zou zo snel mogelijk mijn abonnement kostenloos willen stopzeggen zodat ik kan overstappen naar een provider die wel klantvriendelijk is en mij kan voorzien van een goed functioneerd netwerk.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik kostenloos mijn abonnement kan opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomivangilst