Klacht: zeer lang wachten

op 18 juli 2019 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

goedemorgend met stuyck kevin wij zyn gisteren komen zwemmen savonds we waren op tyd daar en toch hebben we 20min moeten wachten aan de balie terwijl er 1 persoon voor ons was waardoor we weer wat later in het zwembad konde ook liepen er nog 2 vrouwen achter de balie die ons niet verder hielpen, alsook by het uitkomen van het zwembad een ysje willen gaan eten ik vermoed een jobstudent weer 15min gewacht terwijl er niemand stond , we zyn al jaren klant by jullie en ben altyd uiterst teverden geweest tot gisteren uiteraard vandaar dat ik het toch even wil laten weten mvg

dat er toch iets aan gedaan word , vind het niet erg om te wachten maar niet als er nog 2 personen achter de balie lopen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 juli 2019 om 12:06 geantwoord

Op 19 juli jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door de afdeling Guest Relations Hoofdkantoor. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat deze gast heeft ervaren. Helaas kon de klacht niet in behandeling genomen worden aangezien de naam van het desbetreffende park niet voorhanden was. De gast werd per e-mail verzocht om de naam van het park kenbaar te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door rednose76