Klacht: Zeer klantonvriendelijke behandeling

op 16 augustus 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ben al jaren klant van Hans Anders en ben gisteren wederom naar de winkel gegaan om twee brillen uit te zoeken, door drukte in de winkel werden ze weggelegd zodat ik thuis kan bellen voor oogmeting afspraak. Vandaag v.a.10.30 gebeld naar 08000075, steeds bandje:.. heel druk. Om 12.00 naar telefoon v. d. winkel gebeld: …bandje…heel druk. Dan maar op de fiets heen. Niemand in de winkel, alleen 2 medewerkers! Uitleg: waren net aan het meten.. (alle twee?) Heb nu twee leuke brillen gekozen maar ben nog niet helemaal zeker. Vraag of ik nu kan meten, nee, alleen wanneer direct besteld, want ze heeft al 3 metingen gedaan van mensen die niets kochten en meting is gratis, begrijp dat ze daardoor geirriteerd kan zijn maar daar heb ik niets mee te maken. Op boze manier gaat zij toch de meting aan maar wilde eerst haar standpunt vertellen. Zegt dat ik misschien niets neem, waarop ik zeg dat dit niet aannemelijk is daar ik het bedrag al heb gespaard met het HAplan. Zij kon ook in bestand al zien dat ik niet een nieuwe klant ben. Metingen zijn bij anderen ook gratis, dat is risico van de winkel. Ook een reden als geen tijd, was er niet, want er was niemand en ik vroeg nog of zij tussen de middag open bleven.. Kortom ik voelde mij als klant heel naar en als klein kind behandeld omdat zij zeer waarschijnlijk er gewoon geen zin in had en ben ik opgestaan en weggegaan. Ik heb nooit eerder, ook niet in andere winkels, meegemaakt dat ik direct moest beslissen. Ik zal mijn gespaarde geld in een ander HA-filiaal besteden en in Den Helder zeker niet meer binnen gaan.

Was tevreden op de manier waarop ik altijd ben behandeld in deze winkel, altijd vriendelijk, geduldig en eerst samen een berekening maken. En vooral het gevoel dat men blij is omdat er een klant binnen is.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 16 augustus 2016 om 15:30 geantwoord

Heeft op 17 augustus 2016 om 10:38 geantwoord

status opgelost? Als totaal geen contact geweest is... vreemd

Bericht van Hans Anders

5 maanden geleden - Beste mevrouw Sinke, Wij kunnen u inderdaad telefonisch niet bereiken. Vandaar dat ik u om een telefoonnummer hebt gevraagd waarop wij u kunnen bereiken. De vestiging Den Helder gaat dan contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Maria Sinke