Klacht: Ze laten me in de steek als vaste klant

op 09 mei 2017 over ING in de categorie Banken

Ik zat met regelmaat rood net als velen met mij dat is mijn fout. Nu had ik een mail gehad dat ik de rekening moest aanvullen voor 8 mei ook dat begrijp ik. Maar wat is het probleem dan ik heb mijn schoonzoon gevraagd dit voor mij aan te vullen dit is op 5 mei en 7 mei aangevuld mijn uitkering van 900 euro ben ik nu kwijt omdat ik de pech heb dat ze bij de ING geen stortingen verwerken buiten bepaalde tijden nu heeft mijn schoonzoon op 9 mei met de ING gebeld of dit niet anders opgelost kan worden omdat ik nu geen geld heb mijn vaste lasten niet kan betalen.pech voor u krijg je dan te horen ik als vaste klant van 63 jaar zit nu zonder geld en krijg nu nog meer problemen omdat mijn ziektekosten niet betaald worden ik moet maar zien hoe ik het doe maar mocht over 3 maanden wel weer terug komen. Ing heel erg bedankt en zeer klant vriendelijk van u

Het zou mooi zijn als ze bereid waren om met een oplossing te komen met bv inlopen van de roodstand met 100 euro per maand .maar ik ben gewoon een nummer op de lijst en moet het maar uitzoeken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 mei 2017 om 19:08 geantwoord

Hallo Roy,

Wat ontzettend vervelend dat je je kwartaallimiet niet op tijd aan kon zuiveren! Voorwaarde is inderdaad dat je maximaal 3 maanden rood mag staan en dan weer minimaal 24 uur op een werkdag positief moet staan.

Heb je zelf al contact met ons gehad hierover? Als je kwartaallimiet is ingetrokken en je komt daardoor in de problemen kun je namelijk een betalingsregeling aanvragen! Dan gaan wij met je kijken of het mogelijk is het bedrag in termijnen terug te betalen en wat het termijnbedrag dan zou worden.

Het aanvragen en bespreken van zo'n betalingsregeling doe je met onze afdeling Achterstanden. Zij zijn op ma-vrij van 8:00 tot 20:00 en op zaterdag van 9:00 tot 12:00 bereikbaar via telefoonnummer: 058 234 00 65.

Patricia
ING Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Illumina