Klacht: Ze hebben Mijn account verwijderd na de betaling

op 17 juli 2020 over BESLIST.be in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Www.amazon.nl
Hallo ik ben via beslist.be naar hun site gegaan
ik heb op vrijdag avond een kooi en een vogel huis gekocht voor mijn moeder
Een dag later ze hebben mijn account verwijderd
Ze zijn diefstallen gelukkig ik heb fotos van mijn aankoop factuur
Aub help mij
Ik heb ze via beslist.be gevonden en besteld ik vind het echt erg

Ze hebben geen contact opgenomen met mij
00 32 485 47 55 34 dit is mijn Telefoonnummer
Gelieve mij bellen
Ik heb problemen met mijn internet en email adres
405-8585408-3389110 ik heb 2 artikelen gekocht deze is bestelnummer van mijn vogel huisje van 22€
En die andere is van mijn kooi 405-1573253-8409117 en die heb ik 119,99€ betaald

Dit is de webadres dat ik ze gekocht heb
https://www.amazon.nl/dp/B072HMFBGM/refasc_df_B072HMFBGM1594040400000/?creative380333creativeASINB072HMFBGMlinkCodeasntagbeslistnl20-21ascsubtagdba735e6-6e85-4d1b-bd6c-e36509a135d2

De betalling is via mijn viza kaart ik ben nobakht
En ik heb de adres van mijn mama gegeven mevrouw borojeni is mij mama
Mvg nobakht

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat er aan de hand is ze hebben na mijn bestelling en betaling mijn account gewoon verwijderd
Ze zijn op lichters ze hebben mijn viza kaart nummer
Ik wil mijn geld terug ik moet 2 maanden mijn geld sparen om mijn lening van viza kaart terug te betalen
Aub help mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BESLIST.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BESLIST.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soheilaaa