Klacht: Ze gooien verschillende bedragen om je oren en totaal geen coulance voor mensen met schulden

op 14 mei 2020 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik ben geroyeerd. Nadat ik contact heb gehad dat ik in de schuldhulpverlening zat en een herfinanciering zou krijgen. Totaal geen coulance en gewoon eruit gegooid. Ook ik kwam van energieflex die falliet ging. Daar kreeg ik 90 euro terug en dit jaar moet ik 260 bijbetalen dat is een gat van 350 euro. VOOR EEN 1 persoons huishouden. KAN TOCH NIET?
Op de een of andere manier komen de mails van innova in mijn spam. Hierdoor was ik te laat met mijn meterstanden voor de eindafrekening. Naast de 250 ook nog even €16 bij betalen. Ik ga op 10 januari mijn meterstanden bekijken op de meter. Deze zijn lager dan de standen die zij gebruikt hebben in december. Dus die €16 klopt niet. Hiervan stuur ik een foto en krijg te horen dat er een bon met datum stempel op moet staan. ( dit heb ik nooit hoeven doen) altijd gewoon een foto gestuurd. Hierdoor willen ze het dus niet aanpassen terwijl ze me geld laten betalen waar ze geen recht op hebben.

Dat er iemand een goed kijkt naar de meterstanden en ze de laatste €16 intrekken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kcmimimuffin