Mijn Klacht:
Ik heb een probleem met Innova betreffende de terugbetaling van een gedeelte van mijn bonus, omdat ik te weinig gas zou hebben gebruikt. Na contact met de klantenservice wordt er gezegd dat dit in mijn contract staat. Echter, ik vind het onterecht dat ik deze bonus moet terugbetalen en wil graag dat ik de bonus kan houden.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de bonus te behouden en niet terug te betalen.

