Klacht: ZE GEVEN DE GOEDKOOPSTE PRIJS UITEINDELIJK 500 LICHTER

op 22 juli 2016 over Holidaycars in de categorie Autoverhuur

Wij hebben op dinsdag 12 juli bij HOLIDAYCARS een auto gehuurd voor in Portugal. Op de website werd de auto aangeboden met een No-risk Warranty verzekering of No-risk Warranty Plus verzekering. Wij besloten om de No-risk Warranty Plus verzekering te nemen zodat in Portugal alles geregeld zou zijn. Echter was dit niet het geval. Toen wij aankwamen werd ons verteld dat deze verzekering niet geldt voor Drive on Holidays. De meneer die ons hielp herkende zelfs het door holidaycars aangeleverde formulier niet (wij hebben hem deze moeten toelichten). Daarna werden ons diverse verzekeringen aangeboden, wat ons uiteindelijk €150,- zou gaan kosten. Wij hebben geweigerd en vanuit Portugal contact met het alarmnummer opgenomen. Hier kregen wij een medewerker van holidaycars aan de telefoon die ons wist te vertellen dat we wel verzekerd waren maar als we schade maakte diverse papieren moesten hebben, iets wat niet op u voucher aangegeven staat en dat we politiepapieren moeten hebben. De betreffende medewerker van Drive On Holidays in Portugal gaf aan dat als wij schade maakte er een bedrag van €1100,- per dag zou worden afgeschreven van de creditcard. Dit verhaal werd door uw medewerker aan de telefoon bevestigd!! Iets wat ook niet op de voucher aangeven staat. Uiteindelijke hebben wij een extra verzekering moeten afsluiten om de afschrijving van €1100 per dag te voorkomen aangezien we dat bedrag pas van u terug zouden krijgen als we diverse formulieren hadden ingeleverd, ons ook pas daar verteld.

Kortom, op uw website geeft holidaycars de goedkoopste optie maar uiteindelijk zijn we toch €500 lichter zonder enige service van het bedrijf.

Na mijn uitleg en de door holidaycars onvoldoende informatie die wij niet van hen ontvangen hebben wil ik het verschil van de No-risk warranty verzekering of No-risk Warranty Plus terug. Dit bedrag x 6 aangezien we daar 6 dagen zijn geweest. Aan deze verzekering hebben wij namelijk niks gehad en zelfs nadat wij u gebeld hebben heeft u medewerker toegegeven dat je eigenlijk niet veel aan de verzekering hebt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holidaycars over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NTerberg