Klacht: zaken niet op orde

op 05 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Bij aankomst in ons viphuisje huisje wat op het eerste oog nog wel aardig leek. Kwam ik bij de tassen uitpakken 2 spinnen tegen. Oke die met de stofzuiger opgezogen. Vervolgens ben je goed en wel gesetteld. En kom je nog meer ongedierte tegen zoals pissebedden en oorwurmen. En nog meer spinnen.En een lading stof. de stofzuiger die begon te roken. En die kan elk moment het begeven (in brand vliegen). In de badkamer (een dubbele wastafel) waar het water niet weg liep. Een stort douche met een miezerig straaltje eruit. En in de keuken daar kon de kraan het ook elk moment begeven die zat los. Als je koffie wilt zetten omdat je ouders / schoonouders een dagje op bezoek willen komen. En vervolgens alleen maar melk krijg. En bij de andere alleen maar drap er in krijg lijkt ons ook niet niet in orde te hebben. Dan hebben we een vaatwasser waar het onderste rekje niet netjes in de rails blijft zitten en elke keer naar beneden knikkert (lijkt er op dat de vaatwasser niet zo kan draaien). Nu weten we dat centerparcs al aantal jaren bestaat. Maar breek die oude verrotte huisjes af en zet er wat mooiers neer. We hebben in Frankrijk een super mooi huisje gehad. Zelfs in de Eemhof hebben we het super gehad. En in heijderbos dat vonden we pas een VIP huisje wat we hadden. Het dienblad van de kinderstoel blijft trouwens ook niet zitten (zit Eem groefje los). Ook niet fijn dat er geen tuigje in zit (voor de veiligheid van het kind). Onder de verwarming wat je vanaf de bank kom zien lag troep. Weet dat de het schoonmaak team te weinig tijd krijg om echt goed schoon te maken (heb zelf dit werk ook gedaan). Het schoonmaak team krijg ook te veel huisjes om schoon te maken. Daar zou meer personeel voor ingezet moeten worden. En meer tijd. Dan gaan we maandag wat eten in het grand café. We dachten we gaan bij de bar zitten dan worden we zo geholpen. We vinden het zeer schandalig als we dik 20 á 30 minuten moeten wachten tot we een bestelling doen. Ons zoontje van 20 maanden werd erg ongeduldig. Als er zieken zijn begrijpen we dat het soms druk kan zijn. Maar maak het grand café kleiner en overzichtelijker. Of zet er meer personeel neer. De kinderstoelen moesten eerst schoon gemaakt worden voor je er gebruik van kon maken. Wij hebben leuke tijden in center parcs gekend. Maar wat we nu op de kempervennen hebben mee gemaakt en gezien dat vinden we schandalig. We hebben ook op het punt gestaan om te vertrekken. Maar dan hebben jullie wel erg makkelijk het geld binnen geharkt. Daar gaan wij natuurlijk niet mee akkoord. Heb ook bij de info balie al deze klachten door gegeven. Ook mijn partner heeft iemand van het grand café aangesproken. Wij hebben al leukere en mooiere huisjes gezien buiten center parcs. Als elk park zo uniek is dan is het ook leuk om verschillende kaarten bij de restaurant neer te leggen en niet bij alle parken het zelfde. Want na een paar dagen ben je wel een meer klaar met alles. En tot slot de sauna leek wel een terrarium daarbij kon je de komt amper keren en dat voor een 4 persoonshuisje. De vloer waar ons kindje over kroop… Zo vies is hij niet eens als hij van het kinderdagverblijf af komt en buiten is geweest.

Op de dag van aankomst waren ze met het zwembad bezig en zijn we gecompenseerd door met bonnen uit eten te gaan. In het zwembad voldoende kleedhokjes waar ouders met hun kleintje in konden. Fijn dat er een hoog opstaande rand was waar achter het aankleed kussen lag. En iets nieuws voor ons en ideaal vonden een stoeltje om je kindje in te zetten tijdens het uit en aankleden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:28 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:10 geantwoord

Een goedkope standaard oplossing terwijl wij een dag eerder uitgecheckt hebben door alle ellende en vaste klant zijn bij center parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van Zeijst