Klacht: Oplichtingspraktijken

Barplanet op 07 mei 2018 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Op 14 maart 2017 kregen wij een mail van het bedrijf ZakelijkeNummers, met de strekking bedankt voor uw aanmelding in ons systeem. Omdat wij ons hadden aangemeld bij de telefooncentrale en hiermee een 088 nummer ter beschikking zouden krijgen, heeft zakelijkenummers hiervan een melding gekregen.

Vervolgens hebben zij ons een contract proberen aan te smeren en is er sprake geweest van ernstige dwaling. Hierna hebben zij nooit maar iets van een dienst geleverd maar sturen wel nog iedere maand facturen en de betalingsachterstanden die inmiddels zijn opgelopen tot 4000 euro.

Telefoon van de debiteurenadministratie nemen ze niet op.
Op e-mails met klachten reageren ze niet!

Wij zijn pas tevreden als dit bedrijf stopt met het sturen van facturen en een creditfactuur sturen voor het geheel waarvan zij niets hebben geleverd.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 09 mei 2018 om 12:46 geantwoord

Beste heer Kenter,

Wat vervelend dat het contract nog niet in opgezegd aan onze kant. Ik maak er gelijk werk van. Komt het u uit als mijn collega zo snel mogelijk contact met u opneemt om samen tot een oplossing te komen

Onze excuses voor het ongemak.

Fleur Meesters | ZakelijkeNummers.nl

Barplanet

Heeft op 09 mei 2018 om 15:40 geantwoord

We gaan pas akkoord als alles is afgehandeld volgens de omschreven gewenste oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door