Klacht: Niet doorvoeren opzegging contract

Wiwo60 op 13 april 2018 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Mijn bedrijf is in mei 2013 volledig afgebrand en heb op 5 juni 2013 zowel telefonisch als per e-mail zakelijke nummers hiervan op de hoogte gebracht en verzocht mijn contracten te beëindigen, hetgeen zij telefonisch hadden toegezegd. Echter, contract bleef doorlopen en heb hier verschillende malen over geklaagd. Tijd geen reactie gehad en in 2016 begon de ellende weer. Contract was volgens hen niet opgezegd en heb dit direct nogmaals telefonisch en schriftelijk gedaan op 4 April 2016. Wederom, is dit niet doorgevoerd. Nu brief gekregen dat vordering is gecedeerd aan Beuker Finance en de vordering bedraagt nu bijna € 7.000

Vordering dient in de prullenbak te belanden, daar ik duidelijk (zelfs tot 2 maal toe) het contract heb opgezegd.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

4 jaren geleden - Beste heer Wolffgramm, Wat vervelend dat het contract nog niet in opgezegd aan onze kant. Ik maak er gelijk werk van. Komt het u uit als mijn collega zo snel mogelijk contact met u opneemt om samen tot een oplossing te komen Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters | ZakelijkeNummers.nl

Reactie van de melder van de klacht Wiwo60

4 jaren geleden - Beste Fleur, dus na 2 keer opzeggen en schriftelijke bevestiging en e-mail bevestiging, is contract nog immer niet opgezegd aan jullie kant. Dat zegt wel weer genoeg. Maar jullie mogen wel contact opnemen hoor. Groeten Willem Wolffgramm

Alle klachten die gemeld zijn door Wiwo60