Klacht: Zakelijke rekening

op 11 juni 2018 over Rabobank in de categorie Banken

Ik ben 6 jaar geleden opgenomen in het EVA Bestand. Nog 2 jaar te gaan dus. Ik heb sindsdien mijn studie afgerond, werkervaring opgedaan in loondienst en heb sinds 2 weken een VOF onderneming samen met mijn compagnon. We hebben diverse opdrachtgevers en leveranciers die voor en met ons willen werken. Wij willen een rekening openen dat alleen zakelijk is bedoeld. Niks persoonlijks of privé. We zijn gewoon uit op het groeien met ons bedrijf. Dit zie ook als enige uitgangspunt en doel en droom in mijn leven. 6 jaar lang heb ik me gedragen zoals het hoort.

Enige wat ik wil is 1 zakelijke rekening. Ik ga ervan uit dat diverse andere banken ook zullen weigeren bij een aanvraag. Via NVB kan je alleen een basisrekening openen. Dat wil ik niet. Puur zakelijk. het mag 247 gecontroleerd worden door de betreffende bank. Geen probleem. Ik wil mijn zaak runnen met een zakelijke rekening en geen privé rekening van een ander.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahmut Erol