Klacht: Boete wordt niet vergoed, terwijl dat wel is beloofd

Telefonisch ben ik benaderd door het Zakelijk Energie Collectief. Nog geen maand daarvoor was ik benaderd door een andere partij en had ik een nieuw energiecontract afgesloten. Volgens het Zakelijk Energie Collectief was dat geen enkel probleem, want zij zouden de boete betalen.

Nadat de herroepingstermijn al is verlopen, heb ik de boete ontvangen van de oude energieleverancier. Deze bedraagt 800 euro. Wekelijks hang ik aan de telefoon bij het Zakelijk Energie Collectief en ik krijg geen enkele bevestiging dat dit betaald gaat worden. We zijn nu al weken verder. De persoon die mijn case beheert, Stacy, is dan weer op vakantie, dan weer een dag vrij en dan weer in lunchpauze. Terugbelverzoeken worden niet opgepakt en ook mailverzoeken met een bevestiging dat het boetebedrag zal worden overgemaakt, worden niet beantwoord.

Ik baal enorm dat ik akkoord ben gegaan met het aanbod. Helemaal nu ik 5 jaar vast zit.

Wanneer het bedrag van 800 euro op mijn rekening is bijgeschreven en liefst ook de looptijd van het nieuwe contract is aangepast naar 1 jaar ipv 5 jaar, zodat ik van het hele gezeur af ben volgend jaar.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zakelijk Energie Collectief

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zakelijk Energie Collectief nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door