Klacht: Communicatie (gebrek aan)

op 08 juni 2013 over Yourtablet in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde een Nexus 10 tablet (16 Gb) kopen maar zie altijd een levertijd van 7+ dagen staan. Nooit leverbaar dus. Hierover wilde ik een vraag stellen maar de chat is nooit bemand en op email wordt niet gereageerd. Ik heb geen zin om € 0,45 per minuut te betalen voor telefonisch contact, dus dat doe ik niet.

Men wil gewoonweg niet verkopen.

Gewenste Oplossing:

Antwoord op de vraag of dit artikel ooit nog leverbaar wordt zodat ik kan beslissen of ik er op wacht of hem ergens anders bestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourtablet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yourtablet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourtablet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Yourtablet beoordeeld.

Yourtablet

Heeft op 10 juni 2013 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

De Google Nexus 10 leveren wij gewoon iedere dag uit, dus hoe u erbij komt dat hij nooit leverbaar is? De reden dat hij veranderd is naar "7+ werkdagen" is omdat de wachtrij steeds groter wordt ten opzichte van het aantal wat wij iedere week binnenkrijgen. Er is gewoon veel vraag naar deze tablet. De status "7+ werkdagen" geeft een levertijd aan van 7-10 werkdagen.

Overigens zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar op de chat, mail en via de telefoon.

Met vriendelijke groet,
W. Bos
Aftersales YourTablet

Alle klachten die gemeld zijn door tablet39