Klacht: Communicatie (gebrek aan)

op 08 juni 2013 over Yourtablet in de categorie Internetshops - Elektronica

Wilde een Nexus 10 tablet (16 Gb) kopen maar zie altijd een levertijd van 7+ dagen staan. Nooit leverbaar dus. Hierover wilde ik een vraag stellen maar de chat is nooit bemand en op email wordt niet gereageerd. Ik heb geen zin om € 0,45 per minuut te betalen voor telefonisch contact, dus dat doe ik niet.

Men wil gewoonweg niet verkopen.

Antwoord op de vraag of dit artikel ooit nog leverbaar wordt zodat ik kan beslissen of ik er op wacht of hem ergens anders bestel.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourtablet over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yourtablet in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourtablet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Yourtablet beoordeeld.

Yourtablet

Heeft op 10 juni 2013 om 13:30 geantwoord

Beste,

De Google Nexus 10 leveren wij gewoon iedere dag uit, dus hoe u erbij komt dat hij nooit leverbaar is? De reden dat hij veranderd is naar "7+ werkdagen" is omdat de wachtrij steeds groter wordt ten opzichte van het aantal wat wij iedere week binnenkrijgen. Er is gewoon veel vraag naar deze tablet. De status "7+ werkdagen" geeft een levertijd aan van 7-10 werkdagen.

Overigens zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar op de chat, mail en via de telefoon.

W. Bos
Aftersales YourTablet