Mijn Klacht:
Wat een afgrijselijk bedrijf, ik had een internet en tv abonnement en ging verhuizen, toen kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn abonnement werd opgezegd, zonder dat ik dat aanvroeg. Blijkbaar omdat er nog geen glasvezel lag (bleek een paar weken later pas). Ik meteen gebeld nadat ik dat mailtje had ontvangen, en toen kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat het daadwerkelijk is opgezegd en ik dus vanaf november niet meer hoef te betalen. Daar ging ik dus van uit. Totdat ik eind november gewoon weer een factuur kreeg. Weer bellen, kreeg ik weer een ander antwoord, het was namelijk niet opgezegd en ik moest betalen om het op te zeggen, wat ik dus belachelijk vond omdat het niet mijn schuld was, plus er werden door verschillende mensen verkeerde dingen gezegd. Inmiddels betaal ik al sinds oktober een TV internet abonnement wat ik dus NIET HEB op mijn nieuwe adres, ik gebruik mijn buurman zijn WiFi, hoe triest. En omdat er ZO veel onbekwame mensen werken bij Youfone, de een zegt dit, de ander zegt dat, op mailtjes wordt niet gereageerd of ik krijg een hele rare niet toepasselijke reacties, maar dan ook NIEMAND doet echt iets, niemand biedt zijn excuses aan voor de fouten die zijn gemaakt en het verkeerde advies dat is gegeven. Werknemer Miguel zei op een gegeven moment zelfs dat hij het ging oplossen en een monteur zou sturen op woensdag, en zorgen dat ik mijn geld terugkreeg van de afgelopen maanden dat ik heb betaald en NIKS van internet of tv heb gehad. Toen ben ik woensdag thuisgebleven maar er kwam maar niemand, en toen ik belde bleek dat deze werknemer me volledig in de maling heeft genomen!! Niks van wat hij had gezegd is geregistreerd, hij had geen monteur ingeplad en ook niet met een andere afdeling gesproken over dat ik geld terug zou krijgen. En zo gaat het steeds verder, weer een andere werknemer gesproken die me zou helpen, weer geen opvolging, maar echt opzeggen en het goedmaken voor alle stress die zij mij hebben bezorgd, HO MAAR, het heen en weer bellen waar ik dus echt compleet burnt-out van raak, elke keer weer hetzelfde verhaal vertellen maar niemand die het snapt. En gister belde ik met tegenzin weer en krijg ik weer een vreselijk iemand aan de lijn die mij beschuldigde van lijnkaping, WEER een ander verhaal. Vervolgens biedt ze GEEN excuses aan en ook geen oplossing, alleen maar dat ik moet betalen om op te zeggen, hoe boos ik ook werd van dit onrecht. BELACHELIJK!!
De helft is niet eens verstaanbaar, en volgens mij kun je daar alleen aan de slag als je een heel laag IQ hebt. Als ik hier manager of directeur was dan zou ik toch echt alle gesprekken gaan terugluisteren en een aantal werknemers gaan ontslaan vanwege hun onbekwaamheid.
Ga NOOIT maar dan ook NOOIT voor Youfone internet en TV, ik smeek iedereen om het NIET te doen!
Gewenste Oplossing:
Ik wil vanaf 1 november 2023 tot eind februari 2024 het geld terug van het internet en tv abonnement dat ik betaal maar NIET heb. Ik heb gewoon geen internet en TV en ik gebruik het abonnement van mijn buurman!! Omdat jullie niet konden leveren en zomaar opeens het abonnement cancellen en ik daarna door HEEL VEEL onbekwame werknemers te woord ben gestaan op een hele belachelijke manier.