Klacht: tv valt weg

Bram@1946 op 19 april 2024 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

nog niets opgelost bij youfhone

graag zo snel mogelijk ontbinding van contakt

Ade Korte

Rubensplein 10
3241AN Middelharnis
tel.06 13030025

Ontbinding van contrakt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 maand geleden - Beste Abraham, Hartelijk dank voor je klacht, jammer om te vernemen dat het niet verholpen is. Ik zie ook dat je op 18 april niet gereageerd hebt op het bericht maar een nieuwe mail hebt gezonden, deze was niet gekoppeld, zodoende de late reactie. Per wanneer wens je op te zeggen? Ontbinden gaan we niet mee akkoord, maar vroegtijdig opzeggen zonder extra kosten is geen probleem, dit komt in de praktijk voor je op hetzelfde neer. Hoor graag van je! Een fijne dag zover, Sven

Reactie van de melder van de klacht Bram@1946

1 maand geleden - Ik ben nu klaar met Youfhone ik heb een bericht ontvangen van een zekere Sven. ik verwacht van Sven dat hij de moeite neemt om mij even te bellen als dat ik mensen aan de telefoon krijg die nergens verstand van .hebben.du ik nog een poging dat Sven mij terug belt.ik heb mijn rekening geblokkeerd dus aan Youfone mij terug te bellen. dit is voor mij de laatste keer dat ik reageer ben er nu na een Maand wel klaar mee. gr A.de Korte Rubensplein 10 3241an Middelharnis tel. 06 13030025

Reactie van de melder van de klacht Bram@1946

1 maand geleden - Een slecht bedrijf meer kan ik niet zeggen schandalig

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 24 april 2024 om 10:45 geantwoord