Mijn Klacht:
Nadat we al jaren met de mobiele telefoon klant zijn bij Youfone hebben we ook internet thuis (glasvezel) via de Breedbandwinkel bij Youfone afgesloten.
Als beloning daarvoor zouden we op de eerste factuur éénmalig € 40,- korting krijgen van Youfone. Dit staat zwart op wit op de overeenkomst, maar het valt ook terug te lezen op hun website.
Diverse malen contact gehad met Youfone. Als je ze belt duurt het ontzettend lang, veel chat contact gehad. Steeds werd de verbinding verbroken of zouden ze het aan een collega vragen en kwam er geen reactie. Nu volgde er een e-mail van Anja van Youfone die aangeeft dat ze de korting niet verrekenen omdat ik via een dealer en niet rechtstreeks bij Youfone heb afgesloten.
Op mijn contract staat dat we de korting krijgen van Youfone, op de website vermelden ze die korting ook gewoon. Er staat nergens een uitsluiting dat het niet via een Dealer kan.
Gewenste Oplossing:
de afgesproken € 40,- korting die we niet hebben gehad en een extra vergoeding of bloemetje voor al het ongemak. De betaling kan worden overgemaakt op mijn benkrek (bekend bij Youfone)