Klacht: Youfone onprofessionele bende!!!

op 28 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al eerder een klacht over youfone geplaatst en het stoort me bijzonder dat youfone hier te boek staat als een bedrijf met een hoog oplossingspercentage van zijn klachten. Dit is klinkklare onzin!!!
Er staat dan wel “klacht opgelost” maar er wordt helemaal niks opgelost! Wel een hoop loze beloften en emails zonder inhoud…..
Ik ben sinds vandaag afgesloten om een gestorneerde factuur die ik nota bene van youfone zelf moest storneren(!). Ik kreeg vandaag een email dat dit (misschien/per ongeluk) zou kunnen gebeuren en in dat geval moest ik maar contact met de klantenservice ‘nummer 1200’ opnemen zodat zij dit ongedaan kunnen maken. Even serieus youfone….. HOE DAN!!? ik ben namelijk afgesloten weet je nog!
Het is inmiddels wel duidelijk dat youfone en degenen die de facturen maken en incasseren niet hetzelfde bedrijf zijn. Vandaar dat alles zo lekker langs elkaar heen werkt. Het volgende heb ik van de site van Tros radar waar youfone geen onbekende is,
“Youfone cedeert, of liever gezegd verkoopt alle facturen aan een bedrijf in Barendrecht, Direct Pay. Het bedrijf, dat claimt een incassobureau te zijn, verzendt de facturen en incasseert. Juridisch gesproken kan dit niet, een machtiging is niet overdraagbaar. Toch is dit gebeurt en schijnbaar gebeurt dit nog steeds. Het bedrijf is praktisch onvindbaar, en alleen bereikbaar via e-mail en via een duur servicenummer”
En dan de klantenservice;
“Er is een helpdesk, al dan niet ingehuurd, die geen enkel contact heeft met het midden of hoger kader van het bedrijf. Deze mensen corresponderen uitsluitend per e-mail met het ‘hoofdkantoor’ waarvan het adres en telefoonnummer angstvallig geheim wordt gehouden.
De helpdeskmedewerkers hebben er geen zicht op of actie wordt ondernomen op doorgezonden klachten.
Dat verklaart waarom er door de klantenservice allerlei beloften worden gedaan die nooit nagekomen worden!
De situatie zoals deze nu is: Ik ben inmiddels afgesloten omdat youfone fout na fout maakt met het correct toepassen van mijn databundel. Youfone erkent de fout keer op keer verzoekt mij zelf het te veel betaalde bedrag te storneren en bied meerdere malen haar excuses aan met de belofte haar fouten te herstellen en binnen 48 uur de bedragen aan te passen.
Resultaat….. NUL!!!! youfone doet he-le-maal niets en ik word afgesloten! Het is schandalig!

Ik wens dit antwoord niet meer te krijgen,
\"Naar aanleiding van uw bericht hebben wij dit zojuist voor u nagekeken. Allereerst onze excuses voor het verkeerd leveren en niet coririgeren van uw factuur. Blablabla
Ik wil dat het contract per direct wordt ontbonden wegens wanprestatie(s) van youfone.
Ik ben klaar met dit malafide bedrijf!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 29 januari 2014 om 14:42 geantwoord

Blokkade verwijderd. Credit is reeds opnieuw doorgezet naar de financiele afdeling. Het is nog niet mogelijk om het abonnement te beeindigen, gezien de einddatum van het abonnement te ver in de toekomst ligt.

Heeft op 03 februari 2014 om 04:22 geantwoord

NEE!!!!! Klacht niet opgelost!!!
Opnieuw loze beloften van youfone!
Binnen 48 uur zou het openstaande bedrag (wederom) gecorrigeerd worden, we zijn nu een week later en er is (wederom)niets gecorrigeerd! Ja de blokkade Is opgeheven.... maar verwacht elk moment een nieuwe gezien het openstaande bedrag nog steeds niet gecorrigeerd is. Ook klopt nog steeds mijn internetbundel op mijn youfone pagina niet (staat 500 ipv 1000 mb) ook hier al paar x over geklaagd en meerdere mails van youfone ter bevestiging dat ik idd 1000 mb heb..... zucht! Het maakt toch allemaal geen fluit uit omdat ze de hele bundel waarschijnlijk wel weer zullen vergeten op de factuur! De nieuwe factuur komt eraan ik hou mijn hart alweer vast!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Riska187