Klacht: Youfone helpt je nummer om zeep bij portering

op 16 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

als je een zakelijk nummer hebt en je gaat over op een prive nummer dan gebruikt youfone niet de juiste procedure bij het aanvragen van de nummer portering. Ze moeten dan blijkbaar om je contractnummer vragen wat ze niet doen (en als consument weet je dat ook niet). Gevolg : nummer portering kan niet. En weg is je nummer. Als consument zit je tussen de wal en het schip. De oude provider (T-mobile) doet natuurlijk alles om je tegen te werken. En youfone is blijkbaar ook niet in staat om het op te lossen.

Nummer portering zoals aangegeven bij aanvraag. Of ontbinden contact.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 20 januari 2014 om 12:22 geantwoord

Voor het overnemen van een telefoonnummer wat een zakelijk abonnement heeft hebben wij het klantnummer nodig. Wij kijken graag wat de mogelijkheden zijn voor het alsnog overnemen van het telefoonnummer. Klant verzocht om contact op te nemen.

Heeft op 21 januari 2014 om 20:53 geantwoord

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht mark@mcselec

3 jaren geleden - Dit is GEEN OPLOSSING. iedereen bij youfone werkt langs elkaar heen. Ik heb al 5x contractnummer/telefoonnummer ed. gestuurd. Het enige wat ze doen 'we sturen het door aan de klanten service' en dat is het dan. Maar er is niemand bij youfone die met een oplossing komt ! Maar wel al geld afgeschreven, GEEN SIM kaarten ontvangen en ik kan nu al een tijd niet bellen. Ik denk dat bij deze virtuele provider een paar amateurs werken. Het is dus volslagen belachelijk dat deze klacht op opgelost staat (dit kan het bedrijf doen blijkbaar). Dit geeft een verkeerd beeld voor het oplossing percentage en zegt alleen iets over het beantwoording percentage.

Alle klachten die gemeld zijn door mark@mcselec